1996. gada rudenī pēdējie burātāji tika padzīti no Vagonrūpnīcas stadiona bāzes. Daži no tiem – Uldis Tūtāns, Elmārs Smiltenieks, Ralfs Rešetniks, Ričards un Edgars Liepiņi patvērās ar saviem diviem konteineriem Mežaparka sporta bāzē. Tur un tad arī radās doma par sērfinga organizācijas izveidošanu, kas varētu aizstāvēt serfotāju intereses palikt Ķīšezera krastā un izveidot tur pastāvīgu bāzi.
Pēc neilga laika Ričards un Elmārs nejauši satikās uz kuģa ceļā no Vācijas uz Latviju. Elmāram bija dzimšanas diena, toties Ričardam bija līdzi kaste alus (Grolsh). Vārds pa vārdam tika apspriests sērfotāju smagais liktenis Latvijā un sērfotāju apvienošana klubā kā reālākais ceļš situācijas uzlabošanai. Kaste bija apmēram pusē , kad Kluba statūti pamatos bija gatavi.
Vēl pēc mēneša 1997.gada 27. februārī kafejnīcā “Leontīne” sapulcējās augstākminētie kungi ar saviem domubiedriem un notika Kluba 360 dibināšanas sapulce. Tā tas arī sākās…
Sadarbībā ar
Sīkdatnes
Šī vietne izmanto pakalpojumus, kas izmanto sīkdatnes, lai nodrošinātu labāku lietotāja pieredzi un analizētu datu plūsmu.
Funkcionālās
Always active
Tehniskā glabāšana vai piekļuve ir noteikti nepieciešama leģitīmam mērķim, lai ļautu izmantot konkrētu pakalpojumu, ko skaidri pieprasījis abonents vai lietotājs, vai tikai ar mērķi veikt sakaru pārraidi elektronisko sakaru tīklā.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistikas
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Tehniskā krātuve vai piekļuve, kas tiek izmantota tikai anonīmiem statistikas nolūkiem. Bez tiesas pavēstes, jūsu interneta pakalpojumu sniedzēja brīvprātīgas atbilstības vai papildu ierakstiem no trešās puses, informāciju, kas tiek glabāta vai izgūta tikai šim nolūkam, parasti nevar izmantot, lai jūs identificētu.
Marketinga
Tehniskā krātuve vai piekļuve ir nepieciešama, lai izveidotu lietotāju profilus, lai nosūtītu reklāmu vai izsekotu lietotāju vietnē vai vairākās vietnēs līdzīgiem mārketinga mērķiem.